میثم حسینی : هواداران به کمتر از قهرمانی راضی نمی شوند
تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, | 9:14 | نویسنده : Reza

مدافع مصدوم تیم فوتبال استقلال گفت: شاید فقط در اولین دیدار استقلال در لیگ برتر حاضر نباشم اما عجله ای برای بازگشتن به میادین ندارم و طبق نظر پزشکان عمل می کنم. 

حسینی اظهارداشت: با اینکه سپری کردن دوران مصدومیت برای هر فوتبالیستی دشوار است اما من مصدومیتم را به فال نیک می گیرم. بعداز اینکه یک ماه در تهران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و داشتم به مرز آمادگی می رسیدم که روز دوم در اردوی ترکیه مچ پایم برگشت و مصدوم شدم.
وی ادامه داد: مصدومیت به سراغ همه فوتبالیستها می رود و برای هر کسی این اتفاق می افتد. قسمت من هم این بود که اول فصل مصدوم شوم. مصدومیت در ابتدای فصل بهتر از آخر فصل است و فکر می کنم این هم قسمت من بود که اولین مصدوم استقلال در فصل جدید باشم.
حسینی با بیان اینکه شاید فقط به بازی اول استقلال در لیگ نرسد، افزود: دو هفته است که پای من در گچ است. چند روز دیگر عکس می گیرم و به دکترم نشان می دهم. عجله ای برای بازگشت ندارم و هر وقت که مصدومیتم کاملا بهبود پیدا کند به تمرینات برمی گردم.
وی با اشاره به اینکه برای فیکس شدن در ترکیب استقلال نگران نیست، گفت: من پارسال هم شرایط آسانی برای فیکس شدن در ترکیب استقلال نداشتم اما به هدفم رسیدم و توانستم عملکرد خوبی داشته باشم. پارسال وقتی به عنوان یک بازیکن ناشناخته به استقلال آمدم رقیبانی داشتم که سالها در این تیم حضور داشتند. امسال هم در پست من رقابت زیادی وجود دارد و کسی نباید فکر کند که حاشیه امنیت دارد. خوشبختانه داریم با سرمربی کار می کنیم که هر بازیکنی آماده تر باشد را به میدان می فرستد. من هم هر وقت مصدومیتم خوب شود برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تلاش می کنم.
حسینی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه استقلال شرایط خیلی خوبی دارد. ما پارسال هم باید قهرمان می شدیم اما نشدیم و به همین دلیل هوادارانمان به کمتر از قهرمانی راضی نمی شوند. امیدوارم از بازی اول استارت محکمی بزنیم و در نهایت خودمان را به عنوان یک مدعی مطرح کنیم.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: